Oktober prosjekt

I dag har vi fått en innføring i prosjektet som nå skal foregå hele oktober. Dette blir litt av en oppgave! Under dette prosjektet er vi grupper, og hver gruppe har fått et land som vi skal undersøke. Der vi blant annet skal se på hvordan media er i dette landet, hvilke saker skriver Norge om dette landet, intervjue en journalist fra det landet osv osv. Innleveringsfristen er ikke før 1. november, men likevel har vi en del arbeid foran oss nå! Jeg er litt spent på dette, skal jeg ærlig innrømme. For under forelesningen kjente jeg bare at panikken begynte å stige og hjernen jobbet for fullt på hvordan vi skal gjøre dette. Jeg er heldigvis ikke alene om dette, vi er tre stykker og tre hoder tenker bedre enn ett. Nå gjelder det bare å stå på! 

Min gruppe har valgt Russland, så hvis noen av dere som leser har kunnskap, kjenner/vet om noen som jobber som journalist i Russland, eventuelt noen norske journalister som har lagd saker fra Russland, tar jeg veldig gjerne imot masse tips og alt dere kan/vil bidra med!♥

Wish us luck! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg