Uke 40 – uken som gikk..

Ukens sang: Alan Walker, Sophia Somajo – Diamond Heart. 

Ukens middag: når vi var i Alta i går, og spiste på Du Verden matbar – jeg bestilte selvfølgelig cæsar salat med kylling, mmm! 

Ukens cravings: Vann.. helst iskaldt vann. 

Ukens nedtur: Begravelsen til bestefar ufattelig trist, men også veldig fin.♥ En annen nedtur er når flyet fra Tromsø til Lakselv ble kansellert, og virkelig måtte stå på for å komme oss fra Tromsø til Lakselv i tide til begravelsen. 

Ukens høydepunkt: Komme en tur til Finnmark igjen! Gud, som jeg elsker å være her oppe og jeg kjenner at jeg bare stråler når jeg kommer opp hit. Det er så deilig.♥

Dagen i dag: har egentlig bare vært ganske chill hittil. Daniel jobber på bilen med ekstralysene sine, mens jeg og lillebror sitter å ser på og holder han med selskap. Vet ikke hva vi skal bruke resten av dagen på, men det finner vi ut av etter hvert som dagen går. Jeg skal hvert fall nyte dagen!♥

Ukens favorittbilde: 

4 kommentarer

Siste innlegg