10. oktober

Tilbake til hverdagen igjen, for en liten stund. Nå har vi virkelig kommet i gang med prosjektet, og har sittet hele dagen på skolen for å jobbe med det. Jeg føler det går greit, og jo mer vi jobber med det – jo mer rolig blir jeg og føler vi har kontroll. Når jeg ikke har kontroll, får jeg panikk. Så, heldigvis begynner det å gå framover og jeg kan slappe litt mer av. 

For rundt ett år siden, ble jeg medlem av et treningssenter. Jeg hadde aldri prøvd det før, og tenkte at nå skulle jeg ta fatt på treningen – se hvordan det var. Nå, ett år senere har jeg meldt meg ut. Jeg avsluttet medlemskapet mitt i dag. Dette fordi jeg ikke bruker treningssenteret, og de øvelsene jeg gjør på treningssenteret gjør jeg som regel hjemme de dagene jeg ikke er på treningssenteret. Jeg valgte derfor å avslutte medlemskapet mitt, da jeg kanskje bruker det én gang i måneden i maks én time. Jeg er student, og da kan jeg ikke “kaste bort” penger på den måten. Jeg trener uansett hjemme, går turer i skog og mark og bruker kroppen min hver dag. 

Jeg har også begynt å lese Sophie Elise sin nye bok Elsk Meg. Jeg elsker den allerede. Jeg kjenner meg igjen i noe av det hun skriver, og jeg tror det er mange som kan det. Det er virkelig en bok jeg anbefaler videre! Så nå sier jeg takk for meg, og dukker ned i boken igjen♥

Processed with VSCO with m5 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg