Uke 41 – uken som gikk..

Ukens sang: Rita Ora – Let You Love Me. 

Ukens middag: Nachos. 

Ukens cravings: Kakao, varm kakao. 

Ukens nedtur: Det var definitivt å måtte reise sørover igjen, etter en så fantastisk helg hjemme i nord. Det å komme til en helt tom leilighet i Kristiansand var mektig for en liten sjel som meg. 

Ukens høydepunkt: var å bli møtt med så mye kjærlighet og velkomst når jeg kom inn døren her i Sandefjord denne fredagen. Hele gjengen som satt i sofaen ropte i kor, og lille Julie kom springende til meg for å gi meg en klem. Det var virkelig godt å kjenne på. 

Dagen i dag: I dag tror jeg vi skal ut på en liten tur i finværet. Det er det jeg vet som er planlagt i dag, og at jeg må også starte hjemover til Kristiansand senere. Ellers enn det, tar jeg som det kommer.♥

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg