Merkeligste serien jeg har sett

Bilde

Jeg vet ikke om dere har sett denne serien, men det er altså den merkeligste serien jeg har vært borti. Likevel, har jeg faktisk sett ti episoder. Det handler om en jente som går fra å være feit, til å bli “fit”, men ikke blir kvitt følelsen fra den tiden hun ble mobbet som feit. Hun utagerer og gjør masse crazy ting som får store konsekvenser. I serien møter vi også en veldig feminin mann som elsker missekonkurranser og prøver å hjelpe denne jenta.
Jeg har ikke hatt annet å gjøre på kveldstider, at jeg bare har puttet den på for å bruke litt tid. Serien finner dere på Netflix, hvis du vil ha litt humor i livet ditt. 

Bortsett fra å bruke kveldene mine på denne merkelige serien, har jeg gått meg et par turer i nærområdet her. Jeg har virkelig trengt å lufte hodet, etter flere dager innendørs og bruke hjernen min på reportasjen vår. Jeg begynner vel egentlig å bli ganske lei det prosjektet nå, så det skal bli bra å bli ferdig! 

Processed with VSCO with m3 preset

4 kommentarer

Siste innlegg