På denne dag i fjor

Jeg elsker å mimre, og se tilbake på ting som har gjort tidligere i livet. Da mener jeg selvfølgelig gode minner. Så i dag tenkte jeg å mimre litt på denne dag i fjor! 
For i fjor var det en veldig fin og spesiell dag. 19. oktober i fjor reiste jeg og Daniel opp til Finnmark på overraskelsestur. På vei oppover møtte vi også på Hjalmar i Tromsø, selv om han ikke visste at vi var der og vi kunne ikke la han se oss heller – det ville jo ødelagt overraskelsen. 
Det var veldig få som visste at vi kom oppover, så det kom som et sjokk på enkelte at vi plutselig var i bygda og jeg fikk ofte spørsmålet “Åjaaa, ka du gjør heer? Er ikke du sørpå?”. 
Mamma ble skikkelig overrasket, og jeg digget ansiktsuttrykket hun fikk når jeg plutselig ga henne en klem hos bestemor. Det er nok et uttrykk jeg aldri kommer til å glemme, for det var så gøøøy! 
Videoen er fra hele turen i Finnmark, så det gjelder ikke bare dagen i dag. Men jeg måtte bare putte den med i innlegget. Vi var jo ikke der så veldig mange dager, så det var mye som skulle presses inn på de dagene vi var der. 

I dag er dagen en annen, for jeg ligger her i Kristiansand og jobber for harde livet med reportasjen vår. Vi fikk endelig tak i en russisk journalist som kunne svare på spørsmålene våre, og det ga meg en sinnssykt lettelse over hele meg – for det er faktisk det eneste vi mangler for å kunne ferdigstille hele reportasjen. Det er så herlig! Også er det FREDAG i dag! Det er endelig HEELG.♥ Nå kan jeg også ta helg med god samvittighet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg