Mye bagasje

Processed with VSCO with f2 preset

I går pakket vi klart for dagens avreise, og jeg må si jeg ble overrasket når jeg måtte dra fram koffert nummer to for å få med meg alt (da er det virkelig greit å være Eurobonus sølv medlem!). Vi reiste hjem til Finnmark igjen, men på grunn av koften min måtte jeg ha en ekstra koffert. Så alt i alt hadde jeg én stor koffert, én liten koffert og én liten sekk, det skal da også sies at jeg skal ikke være så veldig lenge borte. Dette er også første gangen jeg har reist med to kofferter, så det var litt merkelig å skulle drasse med seg så mye. I tillegg så hadde jo Daniel også to kofferter enda. Det ble så mye bagasje, at vi måtte ringe Viking for å kjøre oss hjem – altså pappa, hah! ♥

Processed with VSCO with g3 preset
Processed with VSCO with m3 preset

Må si det var helt fantastisk å komme seg nordover, se pappa igjen, se snø og kjenne litt kuldegrader på kroppen. Nå er ikke mamma og Hjalmar hjemme, de kommer ikke før i morgen, så her er det bare meg, Daniel og lillebror. Vi skal lage middag nu, og jeg skal i hvert fall se Skal Vi Danse i kveld! I kveld er det løvbiff i pitabrød med pomfri som står på menyen, mm! GOD HELG DA♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg