Uke 43 – uken som gikk..

Ukens sang: White Panda, Ember Island – Umbrella (The white panda remix). 

Ukens middag: har favoritten faktisk vært burger, og da spesielt den på Groovy Diner i Sandefjord. 

Ukens cravings: SJOKOLADE! Du vet hvilken uke det er da..

Ukens nedtur: Daniel reiser på jobb i dag.. Baah, jaja. 

Ukens høydepunkt: selvfølgelig å reise hjem til Nord-Norge igjen. Jeg får en helt ny energi når jeg kommer opp hit, i forhold til når jeg er nede i sør. Jeg elsker denne energien♥

Dagen i dag: står det på planen å kjøre en liten tur til Finland, for å spise enda en burger, hah. Jeg vet ikke helt om den slår burgeren i Sandefjord, det må jeg nesten avgjøre i dag kanskje. Ellers enn det så vet jeg ikke hva annet vi skal gjøre, bare at Daniel kjører på jobb i kveld, men da er mamma og Hjalmar forhåpentligvis kommet hjem. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg