En lat dag

I går var det virkelig en slapp og lat dag. Jeg var ute av døren én gang, og det var kun for å kjøre lillebror på butikken. Jeg var hjemme hele dagen, og man lurer kanskje på hva man gjør da? Jeg holdt på med masse rart – jeg lagde to nye spillelister til anledninger som kommer nå framover, jeg ryddet litt på spotify, skrev masse på refleksjonsnotatet vi har på skolen, og ellers enn det lekte jeg litt med Neo og hjalp mamma litt. 
Refleksjonsnotatet går det helt ok med, jeg sliter litt med å få antall ord vi skal ha da jeg ikke kommer på mer å skrive. Kanskje det hjelper å la den ligge for en dag? 

I går var det også ned i minus åtte grader her, så det fristet veldig lite å bruke tiden ute. 

I dag derimot, skal jeg komme meg litt ut av døren. Hva jeg kommer til å gjøre, det har jeg ikke planlagt ennå. Jeg må hvert fall komme meg ut den døren, og bruke hodet mitt på en annen måte enn i går. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg