Siste biten

Processed with VSCO with f2 preset

I forrige uke leverte gruppen min den ferdigstilte reportasjen vår innen innleveringsfristen, og bare det var en lettelse av skuldrene. Reportasjen ble bra, og jeg er fornøyd. Nå er jeg i full gang med den siste biten som skal fullføres i dette emnet om global journalistikk, nemlig et siste refleksjonsnotat. Jeg begynte på den allerede for to uker siden, og mangler nå bare 300 ord før jeg kan levere og si meg helt ferdig med emnet. 
Allerede i neste uke begynner vi med økonomi journalistikk, og gjett at jeg gruer meg litt til det altså. Jeg har ikke hatt matte eller tall på godt over to år. Mitt eget budsjett er den eneste formen for matte jeg får i hverdagen, så det å skulle begynne med økonomi nå kjenner jeg kan bli en utfordring. Jeg vet ikke nøyaktig hva dette emnet fokuserer mest på, så vi får se. Kanskje det ikke er så ille som jeg tror? 

Jeg er fortsatt hjemme i nord, men det begynner å nærme seg reising med stormskritt. Jeg nyter bare mine dager i vakre nord, og skal virkelig bruke den siste tiden godt. I dag reiste også Daniel tilbake på jobb, noe som er veldig trist for min del, men jeg får bare bruke tiden min sammen med gjengen som er igjen her!♥


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg