15 kjappe

1. Hvem sitt liv synes du er perfekt, og hvorfor? Helt ærlig, så tror jeg det ikke finnes noe som heter “det perfekte liv”. Vi har alle noe å stri med. Men skulle jeg valgt ut i fra hva jeg ser utenfra – så tror jeg faktisk jeg må si Sophie Elise sitt. Hun er så filosofisk, hun er smart og pen (selv vil jeg være naturlig da), hun engasjerer seg for masse saker og liker å skape engasjement. Negative med det livet hun lever, er at alle dømmer henne og skriver masse dritt – bare fordi hun er en offentlig person. Den biten hadde ikke jeg selv taklet på den måten hun gjør, og det beundrer jeg henne for. 

2. Hva er du aller mest redd for? Brann. Jeg er livredd brann, og hver kveld har jeg litt problemer med å sovne av den grunn. Av og til våkner jeg på natten ut av det blå og blir livredd, da må jeg bestandig stå opp og sjekke hele huset. 

3. Har du noen gang blitt kastet ut av klassen? Det tror jeg faktisk ikke, hah! 

4. Har du noen gang gitt bort en presang noen har kjøpt til deg? Ja, men det pleier å være flere år fra jeg fikk den, og hvis jeg finner ut at jeg ikke bruker den, gir jeg den til noen som kanskje kan få bruk for den. 

5. Når våkner du, vanligvis? Jeg vet ikke hva vanligvis er lengre, for den siste måneden har jeg disponert tiden min selv og da har jeg sovet til 08-09 hver dag. Men til vanlig hverdag når skolen begynner kl. 09, står jeg opp hver ukedag klokken 07. 

6. Hva slags stemning er du vanligvis i når du våkner? Veldig trøtt. Det blander veldig mellom å være grinete og i veldig godt humør – alt fra dag til dag, men vanligvis i godt humør. 

7. Sikler du når du sover? Av og til😂

8. Nevn favoritt-filmen din og hvorfor. Letters To Juliet, har vært min favorittfilm i flere år nå og det er fordi jeg elsker romantikk + at hovedrollen Amanda Seyfried er min favorittskuespiller. Men Fifty Shades Freed legger seg rett etter. 

9. Hva er det mest sinnsyke klesplagget du noen gang har hatt på deg? Det vet jeg faktisk ikke, ikke klesplagg – men engang på skolen gikk jeg i en oransje genser, helt basic genser og over den hadde jeg en lyseblå kort “jakke” på en måte. Det så jo helt grusomt ut..😂

10. Har du brukt falsk leg noen gang? Nei. 

11. Har du noen gang gjort frivillig arbeid? Ja. 

12. Hvilken jobb var den første du hadde? Min aller første jobb var på Rema 1000, men det var utplassering fra skolen. Så den første jobben jeg skaffet meg selv var som ryddehjelp på en restaurant en sommer. 

13. Hva spiste du sist? Frokost, et rundstykke med ost og agurk, et annet med leverpostei og agurk. Mmm! Det var utrolig godt. 

14. Hvilken oppfølger var bedre enn originalfilmen? Det vet jeg faktisk ikke, ingen som jeg kommer på nå. 

15. Hva er den merkeligste uvanen din? Hmm.. Det vet jeg faktisk ikke, jeg er ikke engang sikker på hvilke uvaner jeg har.

Processed with VSCO with m5 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg