Uke 45 – uken som gikk..

Ukens sang: Gaute Ormåsen – Når du ser på meg.

Ukens middag: kyllingtacoen vi hadde på torsdag var faktisk vanvittig god, det ble et nytt tips til meg selv videre denne høsten.

Ukens cravings: sjokolade! Hele denne uken har jeg tenkt at jeg ikke må spise så mye sjokolade, for huden blir så dårlig – men da får man selvfølgelig enda mer lyst på det..

Ukens nedtur: humøret har vært litt av en utfordring denne uken.

Ukens høydepunkt: bryllupet til mamma og Hjalmar! Da var dem endelig gift, og jeg fikk vært i mitt første bryllup noen sinne. Det var en opplevelse i seg selv, og spesielt når det er sin egen mor.❤ Det ble veldig bra, og er noe jeg blir å huske en stund framover nå.

Dagen i dag: har vært veldig fin. Vi har ikke gjort så fryktelig mye, annet enn at jeg har pakket og vi har vært hos pappa. Det er jo farsdag i dag, og det måtte jo feires litt! Mamma og Hjalmar kom hjem til slutt etter en natt på hotell, og vi dro ut for å spise middag. Nå er jeg på vei sørover igjen, med flyforsinkelser og diverse. Jeg kommer meg nok ikke helt fram til Kristiansand i kveld, så er spent å se hvor i landet jeg blir å tilbringe natten.

Ukens favorittbilde:

Skurrete, men minnerikt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg