Siste..

.. gang jeg kysset noen. I går, like før jeg gikk ut av bilen og inn på flyplassen. 

.. gang jeg ble sint. På lørdag. 

.. gang jeg gråt. På torsdag, og det var ikke bare litt. Det var en vanvittig tung dag. 

.. gave. kan jeg ikke huske. Men sist jeg ga en gave var på søndag, farsdag!♥

.. jeg drakk. IsTe lime for nøyaktig 15 minutter siden. 

.. person jeg snakket med. Therese♥ 

.. serie jeg så. Jeg har nå begynt på en helt ny serie, nemlig The Originals og jeg digger den allerede – har ikke kommet så veldig langt, men endelig har jeg begynt på noe som kan underholde meg når Daniel er borte eller når jeg er helt alene. Jeg har egentlig flere serier jeg har tenkt å se, men jeg må holde meg til én serie av gangen om jeg skal klare å bli ferdig med dem. 

.. film jeg så. Tror det var 22 July, som ligger på Netflix. 

.. jeg gjorde. Gjorde ferdig en del av oppgaven vi har på skolen akkurat nå, men trenger hjelp med resterende. Det blir noen heeeftige uker framover, det merket jeg virkelig i dag. 

.. jeg leste. Årsregnskap, spennende hæ? 

.. jeg skreiv. Dette blogginnlegget, men bortsett fra det – oppgaven om både årsregnskap og Exel. 

.. bilde. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg