Flyforsinkelser og oppgavesett

På søndag skulle jeg reise hjem til sørlandet igjen, etter nesten to uker nordpå. Jeg hater virkelig inderlig å reise hjemmefra, men må man så må man. Uansett, det tok litt tid å komme seg hit ned. Det begynte med at flyet mitt fra Tromsø til Bergen ble kansellert, heldigvis noen timer før avreise, og ble da booket om på flyet til Oslo istedet. 
Så begynte forsinkelsene å strømme inn. Først var flyet jeg skulle ta til Tromsø forsinket én halv time, og det ble bare mer og mer forsinket. Jeg kom meg ikke i flyet til Tromsø før 1,5 time etter at det skulle lettet fra Lakselv. Dermed rakk jeg ikke flyet til Oslo, og når jeg ikke rakk flyet til Oslo rakk jeg heller ikke flyet til Kristiansand. Jeg ble ombooket til en senere avgang til Oslo, så jeg kom meg hvert fall ned til Oslo hvor jeg fikk hotell. Men, det skulle ikke være problemfritt i Oslo heller – for den natten var jeg nemlig uten kofferten min. Da er det bra hotellet både har shampoo og balsam + at jeg fikk en engangstannbørst fra hotellet.

Mandags morgen, opp klokken seks og få i meg litt frokost før jeg gikk til flyplassen. Jeg landet i Kristiansand halv ni den morgenen, selv om jeg mistet én halv time skole og måtte sminke meg i bilen så kom jeg meg til Kristiansand og gikk ikke glipp av så veldig mye! Den dagen på skolen var veldig viktig meg, så jeg klarer meg i resten av emnet. Vi lærte utrolig mye nyttig, som jeg ikke hadde klart på egen hånd uten å rive av meg håret, heh! 

Nå har vi begynt på emnet om Økonomi, og jeg må si at hadde jeg mistet hele skoledagen i går – så hadde det virkelig vært en stor utfordring å i det hele tatt startet på oppgavesettet. Vi har fått et oppgavesett med ti lange oppgaver og for hver forelesning lærer vi å løse én av disse oppgavene. Det er derfor veldig lurt å både være på forelesningene og gjøre oppgavene underveis – hvis ikke blir det et h***** opplegg mot slutten av emnet. I går og i dag har vi lært å løse oppgave 1 og 2, der fristen for å levere er i morgen (eller man kan levere helt på slutten av emnet). Jeg har allerede levert disse oppgavene, bare for å få det unna fort som fy. Det gir meg litt ekstra motivasjon til fortsettelsen på emnet. Nå er det dessuten ikke lenge igjen til jul.!! Teller virkelig ned uker nå til å kunne dra frem litt julepynt og begynne med julegodis, mmm! 

3 kommentarer
    1. THei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge bloggen det hadde vert kjempebra 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg