Lørdagens bryllup

På lørdag, bare noen dager siden, fikk jeg oppleve noe jeg aldri har opplevd før. Jeg fikk vært i mitt første bryllup, ever. Mamma og Hjalmar tok skrittet videre og giftet seg denne lørdagen. Det var en fantastisk opplevelse som ikke kommer til å gå i glemmeboken. Bare det å se reaksjonen deres, bare det å se hvor nervøs begge var, bare det å se hvor mye dagen betydde for dem, var helt fantastisk og jeg blir rørt til hjerterota♥

Det var en magisk kveld, med masse fine mennesker og mye god prat i lokalet. Jeg forsto det slik at både mamma og Hjalmar var veldig fornøyd med kvelden, og det betyr masse for meg. Det betyr mest for meg at mamma har funnet en mann som kun vil henne det beste og passer på henne når jeg er så langt unna som jeg er. Nå kan jeg faktisk også offisielt kalle han stepappa, hah! 

💞All lykke til dere to😍

4 kommentarer

Siste innlegg