Regneark og lange dager

Processed with VSCO with x1 preset

Nå har vi begynt på Økonomi- og næringslivsjournalistikk og jeg kan ikke huske sit jeg har vært så ør og sliten i hodet. Jeg føler meg helt grøt i hodet etter denne uken, men jeg syns det har vært gøy – selv om det har vært slitsomt. 
Det har vært som å gå tilbake til ungdomsskolen, med regneark og tabeller i hytt og pine. På videregående brukte vi bare Geogebra, jeg tror ikke vi brukte regneark/Exel en gang gjennom hele videregående. Det at jeg husket mange av kommandoene er jo helt fantastisk! Jeg følte meg som en mester der jeg satt og løste oppgave etter oppgave. Noen ganger kan det være en fordel å komme rett fra ungdomsskolen og videregående, for jeg husker det jo enda. 

Denne uken har dagene virkelig vært lange, og slitsomme. Men det har gjort dagene til å gå skikkelig fort! Jeg trives når det er mye som skjer, og at det oppleves at dagene går fortere enn de vanligvis gjør (når jeg er alene, vel å merke). Nå er det endelig fredag og denne uken begynner å nærme seg slutten. Jeg har brukt dagen min i byen og gjøre noen små ting jeg måtte få gjort. Nå skal helgen feires med taco, mmm!♥

Processed with VSCO with b1 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg