Uke 46 – uken som gikk..

Ukens sang: Madison Beer feat. Offset – Hurts Like Hell. 

Ukens middag: I går dro jeg på Dominos og fikk med en veldig god pizza hjem.♥

Ukens cravings: Kakao med krem og kanel, mmm! 

Ukens nedtur: Det var veldig trist å reise hjem til Sørlandet på søndag, og det gjorde jo ikke saken så veldig mye bedre at jeg ble såpass forsinket som jeg ble. Det var veldig ensomt å komme hit igjen, men jeg er glad for at vi har vært så opptatt på skolen som vi har vært – det har faktisk hjulpet litt. 

Ukens høydepunkt: At jeg eeendelig fant julegave til Daniel. Jeg har vært helt grønn på hva jeg skulle gi han, før jeg plutselig kom over det – faktisk ved hjelp av en spam/reklame mail fra en nettside, og litt mitt eget hodet. 

Dagen i dag: har jeg faktisk ikke stått opp før klokken bikket 12. Det tror jeg er flere år siden sist skjedde. Jeg hadde vel rett og slett ikke motivasjon til å komme meg opp av sengen, for jeg hadde ingen plan for dagen. Jeg visste at jeg uansett bare skulle ligge i sofaen store deler av dagen, så da stresset jeg ikke med å stå opp. Denne uken har virkelig gått i ett, så en skikkelig søndag trengte jeg. Planene for resten av dagen er å prøve å få vasket bilen min, og kanskje fylt litt diesel. 

Ukens favorittbilde: 

Processed with VSCO with x1 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg