11 Kjappe

Processed with VSCO with m5 preset

1. Favoritt plagg akkurat nå? Jeg har fått et skikkelig elsk på hettegensere den siste tiden! Alt fra lange til korte, tjukke til tynne. 

2. Beste høytid? Helt klart julen! Jeg elsker å få julestemning, alle tingene man gjør i julen sammen som en familie; pynte juletre, bake julekaker, handle julegaver og pakke dem inn (det kan være slitsomt, men jeg liker å pakke inn gaver). Jeg elsker alt som følger med julen. Jeg liker påsken også, men julen er min absolutte favoritt. 

3. Hvor var du for 5 timer siden? Da var jeg på Sørlandssenteret og gikk litt rundt. Fikk kjøpt inn litt søt julepynt, men ikke så mye siden vi ikke har så mange plasser å sette det. Åsså var jeg å handlet inn mat for denne uken, liten storhandel! 

4. Finnes det noe rosa innen en radius på 5 meter rundt deg? Ja, det rosa speilet mitt med holder til ørepluggene mine. 

5. Vasker du bilen din selv eller lar du bilvaskeren gjøre det? Jeg vasker den selv, når bilvaskeren (aka Daniel) ikke er hjemme. Jeg foretrekker at han gjør det, for han er ganske nøye når det kommer til bilvask. 

6. Den verste skaden du noen gang har hatt? Hmm.. det var ganske vanskelig. Den verste skaden må åpenbart ha vært når jeg fikk en hest over meg og jeg ikke klarte å gå på foten før noen dager etterpå. 

7. Hva vil du vite om fremtiden? Ingenting. Fremtiden skremmer meg litt. 

8. Når var sist gang du ble stoppet av politiet eller vegvesenet? For noen uker siden når jeg var på vei til Sandefjord. Da ble jeg vinket inn av Statens Vegvesen for en liten kontroll av både bilen, vognkortet og førerkortet.  Alt var i orden, så jeg fikk selvfølgelig lov å kjøre videre. 

9. Hva står det i den siste tekstmeldingen du fikk? “Natta gullet mitt♥ elsker deg ;* ”  

10. Favorittsang akkurat nå? Gaute Ormåsen – Sånne Som Deg.     Aaah, den er så fiiiiin♥

11. Hvem er din verste fiende? Definitivt meg selv, noen ganger kan jeg være skikkelig slem mot meg selv. 

Processed with VSCO with m5 preset

3 kommentarer

Siste innlegg