Desember nærmer seg!

Nå begynner eeeendelig desember å nærme seg med stormskritt! Jeg elsker seriøst desember, og jeg tror ikke det er noen måneder i året som kan slå denne måneden. All den stemningen, det er så herlig.
Jeg vet det er mange som tenker julen bare er stress, men det blir ikke mer stress enn det man gjør det til. Planlegger man litt, kan desember bli veldig fint. Som at du trenger ikke handle alle julegavene i desember. Du trenger ikke begynne å lage middagsplan for romjulen på lille julaften. Lager du handlelister, middagsplan og handler julegaver allerede i august kan det bli mindre stressende. 

Jeg elsker julen, fordi det samler familien seg å gjøre masse aktiviteter sammen – som man kanskje ikke gjør ellers i året. Pepperkakebaking, julekakebaking, synger julesanger, drar på julemarkeder, pynting av huset, pynting av juletreet osv. 
Desember er også måneden jeg absolutt drikker mest kakao m/krem gjennom hele året. Jeg vet ikke, men kakao i desember gir meg også skikkelig julestemning. Jeg aner ikke hvorfor. Jeg har også skaffet meg noen duftlys fra Ikea med lukten av krydderkake, meen jeg syns det lukter mer pepperkaker. Så når jeg tente de, fikk jeg hvert fall julestemning!! 

Nå mangler jeg også kun to julegaver, som jeg må vente med til jeg får desember stipendet. Jeg fant gave til Daniel til slutt, og jeg gleder meg skikkelig til å gi den til han. Jeg er litt stolt over denne, faktisk – så håper jeg han blir like glad for den som jeg er, hah! 
Hittil har jeg ikke funnet meg en julekalender, så vi får se hva jeg ender opp med. Hvis dere har tips, tar jeg gjerne imot! Mistenker litt at det blir en flaxkalender. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg