Black friday!

Processed with VSCO with g3 preset
Processed with VSCO with m5 preset

Endelig fredag og helg igjen. Denne helgen har jeg tatt turen over til Sandefjord, siden jeg ikke hadde noen andre planer. Det var også godt å komme seg litt bort fra leiligheta, ettersom jeg nesten ikke har bevegd meg ut fra den bortsett fra på dagtid med skole og noen små ting å fikse.

I dag er det jo også Black Friday! Jeg har bestemt meg for å ikke dra på butikker denne dagen, rett og slett fordi jeg takler ikke alle de gale menneskene som fins der ute i dag. Jeg kunne sikkert gjort noen supre kupp, men finnmarksjenta i meg slår litt inn – jeg er alt for vant til få mennesker på butikken og at jeg gå i fred og ro. Jeg blir jo bare irritert og føler meg innesperret når det er så mange mennesker på et sted. 
Jeg sa til meg selv at jeg egentlig skulle holde meg unna å handle i dag, men selvfølgelig klarte jeg ikke la vær.. Jeg endte opp med å bestille noe fra en nettside. Alt for fristende med andre ord. Jaja, jeg hadde jo i utgangspunktet tenkt å bestille det engang uansett, så hvorfor ikke bare spare de ekstra pengene? Anyway, nå er det gjort, så sånn er det med den saken. 

I dag våknet jeg også til et hvitt landskap, men ikke av snø da. Alt er hvitt på grunn av frost, hah. Denne dagen skal jeg virkelig bare være lat og ikke gjøre så veldig mye, føler virkelig jeg trenger å bare slappe av for en dag. Så får jeg heller gjøre noe i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg