Uke 47 – uken som gikk..

Ukens sang: The Chainsmokers feat. Kelsea Ballerini – This Feeling.

Ukens middag: tandori! Det er så lenge siden jeg spiste sist.

Ukens cravings: Sjokolaaaade! Jeg har offisielt begynt å kalle mensenuken for sjokoladeuken, for jeg får så sinnssykt cravings på sjokolade i den uka.

Ukens nedtur: denne uken fikk jeg en utrolig trist nyhet. Eemil, fórhesten jeg red i nesten seks år, ble funnet død i sin egen boks søndags morgen for én uke siden. Det skar i hjertet, og jeg ble veldig lei meg når jeg fikk vite det. Når jeg har holdt på med han i nesten seks år, så ble jeg jo veldig glad i han på den tiden. Savnet kommer til å bli veldig stort, men aller mest for eierne..💔🌹

Ukens høydepunkt: hmm, det må nok bli Sandefjord og Sverigetur.

Dagen i dag: er vi på tur til Sverige for å handle litt i Strömstad. Jeg er også nødt til å kjøre hjem til Kristiansand i dag.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg