27. november

Disse ukene går veldig fort må jeg si. Det er allerede tirsdag, og på lørdag er det 1.desember! Om en uke skal jeg være ferdig med oppgavesettet, og da er det virkelig ikke lenge til eksamen og juleferie. Denne uken skal jeg levere en reportasje innen økonomijournalistikk, og jeg har i dag tatt de intervjuene jeg trengte til å skrive saken. Jeg har begynt på den, så nå er det bare å skrive den ferdig. 

På søndag kom Daniel også en liten tur til Sørlandet. Han blir ikke så veldig lenge, så får bare nyte den lille tiden han er her. I går brukte vi for det meste tiden i sofaen, slappe av og bare være i hverandres selskap. I dag har vi vært en liten tur i byen, og ellers bare slappet av på sofaen inn mellom mine intervjuer og skriving. Nå holder Daniel på med middag, mens jeg skal skrive litt mer. Godt å ha mannen i huset igjen

2 kommentarer
    1. Så interessant at du skal levere oppgave i økonomijournalistikk! Studerte journalistikk i 3 år, men aldri prøvd meg på det 🙂 håper du nyter førjulstiden og koser deg masse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg