Søndags syssel

1. søndag i advent og det er 2. desember allerede! I dag har jeg virkelig stått på som bare det, ryddet i litt skuffer, kastet litt søppel, pyntet og støvsugd. Leiligheta er blitt så ryddig og fin – helt herlig!♥
Jeg har dessverre også kjørt Daniel på flyplassen igjen, selv om det bare er én uke siden han kom nedover. Det er jo bestandig tungt å si hadet, og spesielt etter så kort tid sammen. MEN så er det heldigvis ikke så lenge til det er juleferie og vi kan tilbringe ferien sammen! Jeg har jo egentlig bare én uke igjen på skolen, shiit. Det hørtes veldig rart ut. Vi har så vidt begynt på desember, og jeg har kun én uke igjen på skolen. Det er jo helt vilt, men sykt digg.

Nå ligger jeg her, slengt på sofaen, hører på radio og øver litt til eksamen. Telys rundt i stuen, og den nydelige duften av krydderkake, som jeg syns lukter mer pepperkaker. Jeg har til og med fått opp juletreet i dag, og jeg elsker det ekstra lyset jeg får fra den. Det er jo så koselig! Det eneste jeg mangler nå er en varm kopp kakao med krem. Mmm! 



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg