Uke 48 – uken som gikk..

Ukens sang: MKTO – How Can I Forget. 

Ukens middag: finnebiff. Det er en stund siden jeg spiste det sist, så det var veldig godt♥

Ukens cravings: Sjokolademilkshake..! 

Ukens høydepunkt: Daniel har vært her denne uken, og jeg merker virkelig forskjell på humøret mitt når han er her og når vi er fra hverandre. Det var også veldig herlig å se han igjen♥

Ukens nedtur: at jeg er så sliten. Jeg kjenner at kroppen min trenger en ferie, selv om jeg liker når det er mye som skjer så tiden går fort og at dette egentlig bare virker som vanlige dager, men når det er så lenge siden jeg har brukt hodet på denne måten blir jeg veldig fort sliten. 

Dagen i dag: aller først nå er det skole, så må jeg dra å handle mat for denne uken. Resten av dagen skal jeg nok jobbe med oppgavene til oppgavesettet, så jeg får det ferdig, før jeg kan fortsette å øve til eksamen. Det er det som står på planen min for denne dagen. 

Ukens favorittbilde: 


/Bildet er tatt i forbindelse med saken jeg skreiv i Økonomijournalistikk om trafikkulykker.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg