Uke 49 – uken som gikk..

Ukens sang: Jax Jones, Years & Years – Play. 

Ukens middag: Salat, for det var utrolig godt og lett mat. Jeg kjenner når det er på tide å spise noe lett og enkelt til en variasjon (selv om jeg spiser salat til middag ganske ofte nå som Daniel er så mye borte). 

Ukens cravings: Pepperkaker, mmm! Det er jo jul, ikke sant? 

Ukens nedtur: Det var trist å reise hjem til Sørlandet igjen, etter en så fin tur til Nord-Norge denne uken. 

Ukens høydepunkt: Denne uken har jeg vært en liten tur i Finnmark, nå før jul, og det var utrolig gøy å både overraske mamma og Hjalmar, pappa og lillebror – og egentlig alle. Daniel bestilte meg opp, og han var den eneste som visste jeg kom. Jeg elsker å sjokkere, og se hvor glad foreldrene mine blir når jeg bare dukker opp foran dem♥ 

Dagen i dag: skal jeg øve masse, for i morgen har jeg eksamen i Økonomi- og næringslivsjournalistikk! Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gruer meg, men etter det er det heldigvis juleferie (nesten hvert fall)! Så tenkte jeg å dra en liten tur til byen, gå litt i julegatene. Å siden det er jul, så er det jo litt søndagsåpne butikker, heh! Det er ikke før senere på dagen da, så jeg har god tid til å øve. 

Ukens favorittbilde: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg