Årets favorittbilder

Gjennom dette året, 2018, har jeg vært veldig aktiv med kameraet og har blitt veldig fornøyd med mange av bildene jeg har prestert å ta dette året. Det er også mange bilder jeg elsker som Daniel har tatt dette året, og mitt absolutt favorittbilde for 2018 er det nettopp han som har tatt. Bildet over er det bildet, og jeg har brukt det til nesten alt – for 2019 har jeg bestilt en årskalender med dette bildet og det henger allerede på veggen. Jeg har også bestilt 2019 almanakken min med dette bildet. Ellers er det en del andre bilder jeg virkelig elsker for dette året, det er mange av dem, men dette er mine absolutte favoritter for 2018.♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg