Juleferie!

Processed with VSCO with m5 preset

Endelig er den her, julefeeerie! Eller nesten da, jeg mangler bare å skrive et refleksjonsnotat så er jeg absolutt helt ferdig med Økonomi- og næringslivsjournalistikk. 
I går hadde vi den eksamen i emnet, og jeg ble overrasket når jeg så den. Den virket så, lett? Jeg brukte én time på besvare det meste, og etter å gnagd på et begrep måtte jeg gi tapt og levere. Det var ett begrep jeg virkelig ikke klarte å svare på, men ellers gikk det helt greit. Jeg er spent å se hvordan dette gikk, for jeg føler det gikk helt ok – men da pleier det å gå rett vest. Så fram til resultatet kommer i januar, vet jeg ikke helt hvordan det gikk. 
Det er litt sånn, når du er ferdig med eksamen jubler du fordi du tror du er ferdig med emnet og endelig har juleferie, så kommer refleksjonsnotatet å slår deg i trynet “nei, nei, nei! ikke noe ferie enda.” 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg