16. januar

Det har virkelig vært litt av en uke. Jeg har fått startet i praksis hos iFinnmark, og hittil har jeg jobbet en god del med yrkesmesse relatert stoff. Vi har hatt litt tekniske problemer med brukeren min her på huset, men det kommer seg sikkert. Det har vært en veldig ok uke egentlig, men nå gleder jeg meg faktisk til helg..

Det å være i praksis i en stor mediebedrift er både litt gøy og skummelt.

Ellers var jeg, Daniel og Benedicte i Alta i går. Jeg hadde tannlegetime, og bilen min måtte til Riis bilglass igjen. Den var der i sommer for skift av frontrute, men de klarte å ripe taket mitt under jobben. Det var heldigvis ikke noe problem når vi sa ifra, og derfor er den tilbake der nå. Det skulle ta noen dager, så da måtte vi kjøre hjem i utleiebilen deres.

Mens vi nu var i Alta ble det litt shopping og god mat, og ikke minst så dro vi innom Volvo og fikk prøvd en liten tur i den nye V60 Cross Country, og for en bil! Den er ikke langt unna XC70en Daniel har den dag i dag, men det er jo klart en nyere bil med litt mer fancy utstyr.

Fikk prøvd en ganske så kul bil når vi var i Alta.

Vi har også fått begynt å pakke ut av bilene som vi kom hjem i på søndag. Alt flyttekaoset skal nå inn i hus, og det er litt av et arbeid å finne plass til alt. Vi klarer ikke skjønne hvor vi har fått plass til alt vi har i den lille leiligheten i Kristiansand, og spesielt på det lille kjøkkenet vi hadde der, vi fikk fire esker med kjøkkenutstyr..! Det er helt utrolig til at vi ikke har handlet inn så veldig mye, siden det var en del ting der fra før. Jaja, sånn kan det gå, heh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg