Hverdagen for tiden

Dagene går litt i ett her for tiden, og det går som regel i det samme. Store deler av dagene mine bruker jeg på å lese, skrive notater og undersøke videre på prosjektene mine. Jeg får skrevet på arbeidskravene, og kun én gjenstår å få ferdig til 1. november. Jeg begynner å se en ende ved dette, men jeg stresser fremdeles litt innvendig. Det tar litt energi å uroe seg for småting, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dette.

Jeg prøver så godt jeg kan med litt miljøforandringer for å holde motivasjonen oppe. Deriblant lese og notere på kafé fremfor å sitte hjemme hele dagen. De gangene jeg sitter hjemme avbrekker jeg øktene mine med å gå turer med Leo og lufte hodet. Jeg får også gjort andre ting, som å handle, bli med Daniel ut, samt å dra i stallen to ganger i uken for å trimme både meg og Sebastiaan. I dag har jeg også lest hos bestemor, mens hun leste litt i avisa. Det var skikkelig koselig❤️

1 kommentar
    1. Høres ut som om du klarer deg bra med å ta pauser, som f.eks kjæresteturen til Alta osv. . Syns du er flink. Ønsker deg ALT GODT, og ser frem til å lese mer av deg og livet ditt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg