21. april

Det begynner å bli vår ute! Jeg fikk skikkelig motivasjon til å kjøpe inn frukt i dag, så da gjorde jeg det. Mmm! Det er litt for lenge siden sist, men man får litt ekstra lyst på frukt når solen varmer skikkelig. De siste dagene har det jo smeltet noe sinnssykt, og utenfor hos oss er grusen nesten kommet helt frem, men før det var det bare masse sørpe. Det er fine temperaturer ute, og solen står høyt på himmelen. Det gir ikke akkurat mye motivasjon til å sitte inne.

Jeg har ikke kommet meg så fryktelig langt med bacheloren heller, men har lest ganske mye og funnet stoff jeg skal ha med. Jeg er kommet til et punkt på oppgaven der jeg bare er forvirret. Hvor skal jeg sette det inn? Hvordan skal jeg formulere det? Hvordan skal jeg flette det sammen med alt det andre? Passer det egentlig inn? Jeg håper jeg kan få litt motivasjon når jeg har veiledningstime denne uken. Jeg har hatt så fryktelig lite motivasjon i det siste.

Ellers går livet som normalt her. Jeg fikk pakken jeg har ventet på fra Onepiece i dag! En C´est Normal-edition, som jeg har drømt om lenge. Vel vel, håper dere får en fin uke❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg