5. juli

Det var virkelig herlig å komme fram til Sandefjord i går. Jeg var ganske utslitt, og ikke minst sulten. Vi ankom vel i halv syv tiden, og da hadde vi ikke spist siden klokka var tolv. Det var hvert fall veldig godt å komme fram.

I dag har vi sovet lenge, spist frokost med hele gjengen før de dro med barna avgårde. Jeg, lillebror og Daniel dro heller en tur til byen, fikk i oss en is og spasert litt rundt. Vi er akkurat kommet hjem igjen, og jeg merker at jeg er ganske sliten. Hodet verker og jeg har mest lyst å bare legge meg litt å sove. Daniel har som vanlig funnet noe å gjøre på bilen, så han er litt opptatt for øyeblikket.

Været er ingenting å klage på, sist jeg sjekket var det vel 19 grader, litt vind og solen skinner høyt. Vinden gjør det bittelitt for kaldt til å gå i shorts i byen, men her hjemme kan jeg godt gå rundt i det. Da er det bare å rømme inn hvis vinden er litt kvass.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg