5 merkelige ting om meg

Har ikke spist ukuttet eple på 7 år. I 2012 fikk jeg tannregulering, og siden da har jeg måtte kutte opp eple i biter for å spise det. Nå i ettertid har jeg fått en streng både oppe og nede, som gjør det litt vanskelig å spise et ukuttet eple. Jeg må derfor alltid kutte opp eple mitt i biter for å kunne spise det.

Jeg går helst ikke ut av huset før håret er tørt. Når jeg dusjer, må jeg bestandig passe på at jeg har nok tid til å la håret tørke før jeg kan gå ut av døren. Jeg hater virkelig å forlate huset med vått hår.

Børster håret hele tiden. I følge Daniel børster jeg håret mitt hele tiden – når vi er hjemme, når vi sitter i bilen, før jeg går forlater huset eller bilen osv osv. Jeg er avhengig av hårbørsten!

Skriver ALT ned i almanakken min. Hvert år har jeg en almanakk fra personligalmanakk.no, og i den skriver jeg ALT jeg gjør. En del folk syns det er ganske rart, men jeg syns det er litt gøy – og det har hjulpet meg mange ganger med å sjekke hva jeg gjorde en spesiell dag eller skal bevise noe overfor Daniel 😉

Skriver “dobbelt” opp. Når jeg tar notater under forelesninger, så skriver jeg på macen i Google Docs. Så skriver jeg det for hånd i en skrivebok når jeg kommer hjem. Noen mener det er dobbelt arbeid, men jeg føler jeg lærer mye bedre av å skrive det for hånd, men jeg når ikke det under forelesningene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg