5 ting som gjør meg glad

❤️1. Kjærlighet og romantikk. Når du føler du får kjærlighet under en vanskelig periode, eller gjennom et dårlig humør – det gjør meg glad. Støtte og kjærlighet, selv når ting er vanskelig og jeg ikke er mottakelig for det.

❤️2. Humor. Få meg til å le, og all tristhet er borte – i det minste for en stund! Latter er jo den beste medisin har jeg hørt.

❤️3. Komme seg ut av huset/leiligheten. Er jeg trist, så kan det være godt å komme seg litt ut – kjøre ut av byen, omså bare for en liten tur, gå en tur osv. Det å bare lufte hodet og gjøre noe annet som får tankene bort fra det vonde, kan virkelig hjelpe på humøret.

❤️4. Dyr. Jeg elsker dyr, og de kan ikke annet enn å gjøre meg glad. De søte blikkene deres og den spesielle personligheten deres. Det gjør virkelig noe med humøret mitt.

❤️5. Ros. Hvem blir ikke glad når de får ros for noe de har gjort, eller at noen ser du har gjort litt ekstra innsats på håret eller klesvalg? Skryt er viktig i hverdagen, uansett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg