7 ting som irriterer meg

  1. Mellomblødninger – når du vet når du skal ha mensen og det er enda en stund eller kanskje en uke igjen, men plutselig så må du gå med små bind fordi du plutselig begynner å små blø, såkalte mellomblødninger. Jeg vil jo ikke ha en forsmak på mensen..! Den får komme den uken den skal komme, og ellers holde seg unna meg, hah.
  2. Når man ikke har en plan. Jeg må ha en plan for alt skolearbeidet jeg skal foreta meg, og har jeg ikke det blir jeg både irritert og stresset. Selv om fristen er langt unna må jeg være sikker på at jeg klarer det innen tiden.
  3. Når du glemmer den varme drikken du akkurat lagde. Det er så typisk meg å glemme teen eller kakaoen jeg akkurat lagde, fordi jeg gjør noe i mellomtiden. Da må jeg drikke lunka eller kald drikke som egentlig skulle være varm..
  4. Når du glemmer noe på butikken. Jeg glemmer nesten bestandig å kjøpe noe jeg skulle hatt på butikken.
  5. Folk som ikke følger med når de kjører bil. Det er så mange som virkelig ikke skulle hatt lappen altså. Det er så mange som ikke følger med når de kjører bil, eller som det ikke virker kan kjøre bil. Du skal ikke holde på med andre ting når du kjører bil, og det er ikke bare for din egen sikkerhet, men for andre trafikanter og passasjerer også. Det er også utrolig mange ganger jeg har opplevd at folk bare kjører ut selv om de har vikeplikt og ikke ser om det kommer noen. Det er ikke bare deg på veien! Grr..
  6. Når jeg glemmer viktige ting. Det er nesten bestandig noe jeg klarer å glemme, og som regel er det noe viktig. Er det mulig? Eller når jeg klarer å glemme å vaske klær, også trenger jeg noe av det som er i skittent..
  7. Når du vet pakken du har ventet på er kommet til utleveringsstedet, men du har ikke fått hentekode. Det er så mange ganger jeg har visst gjennom en app eller sporingsnummeret at den pakken jeg har ventet er kommet fram, men ingen hentekode. Jeg vil jo ha den pakken så fort så mulig! Det har faktisk hendt at jeg ikke har fått noe hentekode, så da har jeg rett og slett bare dratt på posten å gitt de sporingsnummeret, fordi jeg vil ha pakken min. Heh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg