A til Å – om meg!

Jeg skal finne et ord som beskriver meg, gjennom hele alfabetet. De eneste bokstavene jeg har fjernet er Q, W, Z og X. For det var så vanskelig å finne ord til de, som beskriver meg.

A-menneske.

Bortskjemt. Jeg føler meg veldig bortskjemt ja, hah! På en god måte også. Jeg er så heldig å ha en så fantastisk familie og kjæreste.❤️

Camping. Jeg liker å campe, spesielt i naturen. Jeg liker å være på campingtur, om det er i campingvogn på campingplass i Sverige eller midt i skauen. Det er koselig, og det har vært stor del av barndommen min.

Dagdrømmer.

Emosjonell. Jeg kan bli veldig emosjonell til tider, der jeg bare gråter av alt eller kjenner på mange sterke følelser som jeg vanligvis ikke kjenner på.

Finnmarking. Tvers igjennom. “Du kan ta jenta ut av Finnmark, men ikke Finnmark ut av jenta.” 

Gammeldags. Jeg er det på veldig mange ting, samtidig som jeg er moderne og liker moderne ting. Noen ting skal bare være i tradisjoner, og alltid være som de har vært.

Hjemlengsel, har jeg veldig ofte.

Irriterende. Jeg kan være vanvittig irriterende noen ganger, plagsom, hah!

Jordnær.

Kjærlighet. Jeg elsker kjærlighet. Jeg elsker å kose. Jeg elsker å føle nærhet. Jeg elsker ordet elsker.

Leken. Jeg elsker å tulle, leke og ha det gøy. Snøballkrig, lekeslåss og aking er blant mine favoritting.

Mareritt. Jeg har mareritt veldig ofte, nesten hver natt. Å det går for det meste i det jeg bekymrer meg om.

Naturlig. Jeg har en veldig naturlig stil, jeg bruker nesten ikke sminke og klærne er komfortabel.

Observant. Jeg legger veldig fort merke til ting. Spesielt hvis noe forandrer seg. Jeg er den observante i gruppen, jeg kan si veldig lite – men jeg følger med og observerer innspill, kroppsspråk.

Pen. Skryt er lov!❤️

Redd. Jeg er egentlig redd det meste, selv om det kanskje ikke ser sånn ut. Det er en stor del av å være meg, en konstant frykt og redsel.

Sjenert.

Tøff. Jeg kan være tøff når jeg virkelig trenger/vil være tøff – eller er motivert til å være tøff. Samtidig som jeg kan være vettskremt, hah.

Unik. Jeg er bare meg, på godt og vondt.

Værsyk. Humøret mitt kan styres veldig av været utenfor. Det er lettere å være glad når det er sol og lyst ute, enn hvis det regner.

Ydmyk.

Ærlig.

Øyeblikk. Jeg tar vare på øyeblikkene, og lager mange minner i mitt eget hode – som jeg kan bruke som motivasjon og inspirasjon.

Årstall. Jeg er veldig flink på å telle år, og holder god kontroll på årstall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg