Årets store innkjøp!

Apropos julegaver.
Jeg har gitt meg selv årets julegave.. jeg har nemlig kjøpt meg en helt ny snøscooter! En fleske ny Yamaha Sidewinder XTX, fra Midt-Finnmark Motor. Den er heeelt nyyyydelig, og jeg er super fornøyd. Det kaller jeg julegaven sin det..

Jeg har faktisk hatt den noen uker, hentet den på butikken 10. desember. Da var gliset mitt bra stort. Det var ganske surrealistisk at det sto 0 km i displayet. Det varte ikke så lenge da, for det har allerede blitt fire turer til fjellet for å komme i gang med innkjøringen. På søndag bikket den akkurat 160 km da vi parkerte ved hengeren. Jeg gleder meg masse til flere turer gjennom vinteren på denne her.

Det er ganske ofte jeg hører “å kjøpe helt nytt kjøretøy er tapsprosjekt”. Selvfølgelig, men hva er ikke det? Nesten alt man kjøper, får man mindre igjen for dersom man selger. Noen må jo faktisk kjøpe helt ny også, for at den skal være brukt om noen år.
Jeg kjøpte helt ny, av flere grunner. Jeg hadde lyst, jeg hadde mulighet, og akkurat denne kommer det ikke så fryktelig mange av til Norge.

Man lever jo bare én gang. 

Men se da, er den ikke nydelig?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg