Back to school

I dag har jeg hatt min første forelesning for dette semesteret. Jeg droppet hele den første uken, da jeg ikke hadde noe interesse av å delta på fadderuken. Jeg har opplevd det en gang tidligere, og da det nesten kun er drikking som står i fokus er dette ingenting for meg. Jeg tilbringte en ekstra uke hjemme, fikk gjort litt ting i huset og brukt dagene til å slappe skikkelig av før høsten tar av.

Det føles litt rart å være tilbake på skolebenken igjen. Det er mye som skal gjøres, og bestandig mye informasjon den første dagen. Dette semesteret har vi valgfrie emner, og kan velge fritt hva vi vil gjøre et helt semester – så lenge vi oppnår 30 studiepoeng. Jeg har valgt emner ved skolen jeg går på, da jeg ikke klarte å bestemme meg for hva jeg ville gjøre dette semesteret. Emnene her er jo ikke gale de heller og jeg tror absolutt jeg får bruk for de. Jeg har valgt å gå tre IK-emner; Interkulturell kommunikasjon grunnleggende teori, Det flerkulturelle Norge, og Interkulturell formidling.

Det som er nytt for meg i år er jo at jeg har ikke eksamen hver måned som jeg har hatt de siste to årene. Nå kommer alle eksamenene til jul, og det er rundt tre stykker. Jeg får det travelt til jul med andre ord, heh!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg