BACK TO WORK

Yes.. første uken tilbake på jobb er nå unnagjort, og jeg må si det ikke var så fryktelig ille. Jeg trodde det skulle bli helt krise å stå opp på mandagen klokken 07, da jeg hadde prøvd hele uken i forveien å stå opp klokken 09 uten hell.. men det gikk bra!
Helt klart, jeg skulle virkelig hatt én uke til med ferie, men men. Det var jo litt godt å være tilbake å. Jeg hadde jo litt av hvert å ta tak i etter tre uker borte, og det er jo gøy. Jeg liker jo litt perioder der det er litt hektisk, og mye å henge fingrene i på jobb.

Nå gleder jeg meg til resten av høsten, og ikke minst så ser jeg frem til julen. Favorittiden min. Livet har mye å by på, og er veldig uforutsigbart. Jeg må bare leve det så godt jeg kan, på min måte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg