Bare rot

Nå er blogg.no blitt et helt nytt nettsted. De har nå valgt å bruke wordpress side sider, og gått helt bort fra sitt gamle oppsett for å skrive og publisere innlegg. Jeg har gjennom studiet mitt vært gjennom dette oppsettet her, og vi bruker det til vår egen plattform – sornett.no. Jeg kan derfor det litt, men slik oppsettet er nå finner jeg ikke alt. For eksempel forsvant skriften jeg likte så godt, jeg kan ikke lenger velge teksttype og det er veldig kjipt for jeg elsket teksttypen jeg har brukt helt fram til nå.
Dessuten hadde jeg veldig problemer med å komme meg inn på siden, og måtte kontakte blogg support. Vel, det blir mye rot når så mange bloggere skal over på noe nytt! Det kommer noen bra ting ut av dette da; jeg kan velge hvor jeg vil plassere bildet på akkurat samme måte som i mine journalistiske saker, og jeg kan ha en bildetekst som følger bildet!

Jeg vil bare beklage for mye rot nå i begynnelsen, og hvis noe forsvinner i de forskjellige innleggene bakover i tid.  Jeg har allerede måtte rette opp i at alle videoene mine forsvant. Bildene vil også kanskje bli i forskjellige størrelser fra før til nå, tidligere bilder vil bli veldig små i forhold til bildene som nå kommer. Jeg regner med at det kommer seg etter hvert.

Nyter mine rolige juledager med en kopp kakao.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg