Båttur, 17.mai og nydelig vær

Disse dagene har egentlig gått veldig fort. Jeg og Daniel suste til Sandefjord etter skolen på onsdag for å nyte noen solfylte dager i Vestfold sammen med familien. 16. mai (i går) var vi å fartet litt rundt i Vestfold og Østfold området, før dro på båttur sammen med Roman, Julie, Benedicte og en venninne. Med 21 varmegrader, sol og nesten helt vindstille, var det ganske herlig å være på sjøen og hele turen endte med at alle (bortsett fra meg og Julie) hoppet fra båten for å bade før vi kjørte tilbake til båtplassen. Vi fikk en liten is på vei hjem enda.

I dag er det vår store nasjonaldag, som begynte med frokost sammen før vi dro til byen for å se på tog og spise is. Jeg måtte komme med et litt “alternativt” antrekk siden koften min er hjemme i Lakselv. Jeg fikk låne sjalet til Benedicte, men søljen hadde jeg selv. Været er fint – 18 grader og sol, eneste er litt kald vind. Nå er vi tilbake i huset og slapper litt av. Plutselig finner vi på noe mer senere, men ingenting er selvfølgelig planlagt med oss og vi tar dagen som den kommer.😂

Gratulerer med dagen alle sammen! ❤️🇳🇴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg