Big happy family

Familien min er blitt veldig stor. Begge foreldrene mine er gift med en ny som begge har barn fra tidligere, og nå som jeg har Daniel sin familie blir det enda fler. Jeg føler meg på den siden veldig heldig, som har så mange.

Jeg og Daniel er veldig vandt til å være rundt hverandre, og ikke minst hverandres familier. Det som jeg derimot ikke hadde sett for meg, er at vi begge skulle ha et så avslappet forhold til de – at vi ikke må ha den andre med for å være sammen med de. Dette er jo noe jeg aldri har opplevd tidligere, og jeg blir veldig glad for at det er blitt slik.

Jeg hadde ikke sett for meg at Daniel praktisk talt skulle bo hos mamma og stefaren min når jeg ikke er der, når vi først startet dette forholdet. Jeg hadde ikke sett for meg at han skulle tilbringe mer tid med min familie enn hva jeg gjør, og jeg hadde heller ikke sett for meg at det var jeg som skulle tilbringe mer tid med hans familie, enn hva han selv gjør.

Det er på en måte en drømmesituasjon,  for selv om han ikke er her med meg – så får jeg likevel en bit av han gjennom familien. Jeg er blitt veldig glad i familien hans, og jeg tørr nok å påstå at han er blitt veldig glad i min å. Jeg vet hvert fall helt sikkert at min familie er blitt veldig glad i han!
Å ikke minst besteforeldre; det rører meg hver gang langt inn i hjerterota når Daniel kjører bestemor på butikken, eller hjelper hun med noen praktiske greier. Bestemor betyr veldig mye for meg, og jeg har tilbringt mye av barndommen min sammen med henne. Da er det godt å vite at kjæresten din også tar godt vare på henne når det trengs.❤️

Det betyr veldig mye for meg at hele gjengen rundt oss går så godt overens.

Grilling med søsknene
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg