Blåbærtur

Skyene løper over himmelen. Det drypper noen dråper av og til. Ikke mye, men litt. Solen og den blå himmelen titter frem innimellom. Det er varmt, men ikke for varmt, ganske perfekt for en blåbærtur. Jeg plukker ikke bærene, men jeg er med for turen sin skyld. Jeg og Leo tok turen til Børselv denne søndagen, etter at jeg hadde sagt hadet til lillebror. Været har vært vekslende hele dagen, men turen var ganske fin og det ble noen bær på mamma og Hjalmar. Jeg tok meg av å holde hundene, mens de plukket.

Ellers har jeg spist deilig oksesmåstek hos pappa og kona denne søndagen, og slappet av i sofaen med stearinlys rundt meg. Det ble egentlig en ganske fin søndag, til at jeg ikke hadde noen planer for dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg