Dagen før dagen!

Wow, denne førjulstiden har gått fort. I morgen er selveste dagen, og jeg gleder meg som en liten unge. Det er så mange tradisjoner på julaften som jeg elsker, og det er det som utgjør hele julen for meg. Tradisjoner sammen med familien.

I går pyntet jeg en ny ladning med pepperkaker, for jeg har selvfølgelig klart å spise opp den forrige, *krem*. Etter å vært hos mamma og Hjalmar satt jeg meg ned med pepperkaker, non-stop og glasur. Julemusikk spilte ut av høytalerne og telysene tent. Det var faktisk veldig koselig, og pepperkakene ble ganske fine faktisk, mye finere enn de forrige.

Når det er dagen før dagen er det mye som skal gjøres. Jeg har handlet inn siste rest og jeg har pakket de siste gavene. Jeg har vært på kafé, og jeg har hentet pakker fra posten. Jeg har vasket litt klær, og jeg har lagt en slagplan for morgendagen. Jeg har pyntet pepperkakehuset hos mamma og levert julegavene mine dit, siden det er der jeg skal feire jul i år. Jeg mangler også en vesentlig person i år, for han er ute til sjøs denne julen. Det tror jeg skal gå fint, selv om jeg savner han fryktelig mye. Nå skal jeg ta kvelden videre helt rolig, kanskje putte på en film eller lese videre i den nye boken jeg har begynt på. God jul da folkens!❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg