Danmark

Denne helgen har jeg og Daniel tatt en helgetur til Danmark, hovedstaten København. Jeg har aldri vært i Danmark før denne sommeren, og da kjørte vi kun gjennom landet for å komme oss til Tyskland. Dette er første gang jeg besøker og oppholder meg i landet mer enn kun noen timer, hah!

Må si at hovedstaten er veldig fin! På fredag gikk vi rundt i parkene vi hadde i nær omkrets, tok bilder og egentlig bare koste oss. Både jeg og Daniel er veldig glad i å gå i parker, og når vi er på bytur er det det vi oppsøker først. Vi besøkte blant annet Botanisk Have, Østre Anlæg og Kongens Have.
Vi var også innom et kjøpesenter som heter Fisketorvet, og må si det var utrolig fint! Jeg har jo ikke et budsjett til å gå på kjøpesenter, men vi gikk egentlig bare gjennom for å titte litt. Veldig glad vi gjorde det, for jeg ble faktisk litt imponert.

I dag har vi gått enda litt mer ved Nyhavn og det området. På disse to dagene har jeg altså gått nesten 36 000 skritt, og da er det veldig naturlig at jeg er ganske å sliten i føttene. Vi har derfor ikke brukt like mye tid ute, som vi gjorde i går. Jeg sov ganske lenge i morges også, og det var utrolig godt!

Nå ligger vi i hotellsengen og koser oss med Familieduellen på Tv2. Digger faktisk det programmet. God lørdag alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg