Deilig søndag

Gooood søndag alle sammen! Den første dagen i november. Nå er det bare én måned til desember, min favorittmåned. Jeg gleder meg, fysøren jeg gleder meg. MEN først, skal vi gjennom denne november-måneden. Den har startet med plussgrader, kraftig vind og regn.. å vi som hadde det så hvitt og fint ute..! Så dette kan jo bli interessant.

Dagen har startet med å ligge leeeenge i sengen. Jeg våknet i 10-tiden, og var ikke ute av den før rundt halv ett. Det var skikkelig digg. Fikk sett litt på serie, og bare slappet av. Jeg og Leo lå bare å koste, masse, i flere timer. Jeg liker vanligvis ikke å ligge så fryktelig lenge, fordi jeg blir klam og rastløs, men akkurat i dag følte jeg ikke for å stå opp.

Jeg glemte faktisk helt av å spise frokost i dag, og det la jeg ikke merke til før vi skulle spise middag. Da var jeg så fryktelig sulten at jeg måtte tenke gjennom hva jeg hadde spist, altså ingenting.
Jeg og Leo gikk en tur ut så snart vi hadde stått opp, og glemte helt av frokosten. Jeg gikk litt rundt på tomta, ryddet litt i boden ute (den var stappfull før jeg begynte..) og plukket litt bark av trærne til å fyre i peisen inne. Det var fint, før det begynte å regne.

Ellers har jeg kjørt meg en liten luftetur, og vært en liten tur innom mamma og Hjalmar. Dem og moren hans kom innom for å spise krabber sammen med meg, og hinsides hvor godt det var! Jeg elsker virkelig krabbe, og vi ble stappmett hele gjengen. Vi rundet nettopp av kvelden med en skikkelig gøy runde Maxi Yatzy! Jeg skal snart finne senga, selv om jeg føler at jeg akkurat sto opp derfra. Begynner faktisk å føle meg litt trøtt, og kjenner at det skal bli godt å kaste klærne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg