Den siste dagen i august

For en nydelig mandag dere! Det er lenge siden jeg har hatt en så fin mandag, som den i dag.

Den startet riktig nok med noe jeg syns er litt i tidlige laget. Vi er ikke kommet i september enda (vet det er september i morgen, men likevel 😂  ), og vi har allerede hatt den første morgenen med frosne biler. Det har faktisk vært nede i null grader i natt.

Ellers har jeg denne siste dagen i august, fått vært en liten tur hos frisøren. Jeg er tilbake i jobben som rørleggerlærling, og i dag var en veldig fin dag på jobb egentlig. Jeg følte jeg klarte meg bra på det jeg gjorde i dag, litt småting som selvfølgelig kunne vært bedre, men det var en første gang på alt jeg gjorde i dag. Jeg er dermed fornøyd.

Etter jobb måtte jeg handle inn litt middager for uken, og etter de tidligere ukene der jeg bestandig har glemt noe, gikk jeg inn for å ikke glemme noe denne gangen. Jeg har virkelig ikke lyst å måtte løpe på butikken igjen, fordi jeg har glemt noe.. Derfor gikk jeg gjennom kjøleskap og matskap et par ganger. Jeg tror ikke jeg har glemt noe, men det får tiden vise, heh!

Jeg og Leo gikk en lengre tur i nydelig sol og friskt vær. Jeg får ikke sagt det mange nok ganger, hvor mye jeg elsker å bo her. De majestetiske fjellene, våre velkjente fjell. Den dype fjorden, og den vakre solen. Hver gang jeg går denne turen, og ser utover sjøen, mot den lille bygda og fjellene, så forelsker jeg meg på nytt. Hvert fall når det er som i dag, blikkstille og alt bader i sollys.

Nå skal jeg bare nyte en god kopp med te, telysene mine i mørket og litt serie før jeg finner senga. Viktig å slappe av litt å!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg