Denne helgen

Har egentlig vært veldig fin! Den begynte med at jeg kjørte til Sandefjord, og fikk servert en nyyyydelig salat når jeg ankom gjengen. Det er en av de bedre salatene jeg har spist, faktisk. Den var faktisk helt magisk god, mmm!

På lørdag dro jeg, Julie og Roman i ishallen for å stå litt på skøyter. Det er jo så gøy! Samtidig som det er god trening i seg selv. Vi drakk litt kakao før vi dro innom butikken på vei hjem.
Når vi kom til huset igjen, begynte jeg og Benedicte med middagen, enchiladas. Det var også veldig godt. Jeg og Benedicte spilte litt kort mens vi passet Julie.

Når Julie og Therese gikk for å legge seg, tok jeg og Benedicte på oss badetøy før vi hoppet i badestampen som sto rett på utsiden. Det å dyppe føttene ned i det utrolig deilige vannet, var helt herlig. Det er så lenge siden jeg har badet i boblebad, men det var virkelig digg. Vi ble sittende der rundt 1,5 time ellerno og bare prate. Praten tok vi videre med oss inn når vi fant fram skål, jordbær, banan og begynte å smelte sjokolade. Vi skulle egentlig se film, og vi begynte sånn smått på den, men vi pratet i stedet – helt til klokken bikket halv ett, hah!

Søndag bakte jeg og Benedicte brownie til Therese på morsdagen, og vi hadde middagsgjester før jeg kjørte hjem tilbake til Kristiansand. Før jeg la meg, rakk jeg også å vaske bilen – for det trengte den helt sårt.

I dag har vi hatt vår første dag i en ny redaksjon, og denne uken er jeg så heldig å være på Sørnett Nyheter. Det er jo litt gøy da! Jeg skal virkelig bruke denne mandagskvelden på å slappe av, jeg har ikke sittet rolig i denne sofaen siden tirsdag i forrige uke. Helgen har heldigvis vært rolig, men det er noe annet å ta det med ro hjemme, helt alene. God kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg