Dette må jeg lære meg

“Worrying does not take away tomorrow´s trouble.

It takes today´s peace.”

Jeg er fryktelig på å bekymre meg om alle mulige ting. Det kan nesten virke som en dårlig hobby. Det er utrolig slitsomt og det kjenner jeg fryktelig i skuldrene mine. Jeg har bekymring og stress knuter i ryggen, og de er ganske så store og vonde.

Jeg må virkelig lære meg å ikke bekymre meg. Jeg må lære meg å ikke stresse. Jeg må lære meg å ikke tenke for mye, men bare leve og nyte. Det er så mye vanskeligere enn det det høres ut, men jeg må bare lære meg det. Jeg må få si at jeg er stolt over meg selv forde – for jeg var så mye verre på dette punktet for noen år siden, og jeg gjør fremskritt hver dag, selv om veien er lang. Å når jeg tenker på dette er det en sangtekst som beskriver det jeg føler veldig godt, og sangen heter Walk With Me av Måns Zelmerlöw og Dotter;

Yours is the hand I hold
You´re all I need
Walk with me 
I´m a million miles away from who I want to be 
Don´t give up on me 
I know I made mistakes just promies that you´ll stay 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg