Du herlige jul!

Desember er jo min absolutt favorittmåned i hele året, som jeg har sagt sikkert tusen ganger. Det er så utrolig koselig bare. Det første jeg gjorde når jeg kom hjem til Lakselv for én uke siden var å pynte huset til jul, med juletre og hele sulamitten. Det har vært en vanlig tradisjon å pynte juletreet på lille julaften, men helt siden jeg flyttet for meg selv har jeg satt opp juletreet allerede i begynnelsen av desember. Juletre er noe av den fineste julepynten jeg syns man får i hus, så da tar jeg det frem tidlig.🎄

Det var vanvittig godt å få hjem Daniel. Den lille tiden han har vært hjemme nu har vi nådd å gjøre utrolig mye. Vi gjør bestandig mye når han er såpass kort hjemme som han er nå. På fredag var vi en liten tur i Alta der vi handlet litt av hvert til både jul og huset som vi har montert i løpet av helgen. Jeg har fått pyntet litt pepperkaker også denne helgen, det var skikkelig koselig – selv om jeg gjorde det alene, mens Daniel var i garasjen å holdt på. De ble veldig gode!

I dag våknet vi til masse minusgrader. Det gikk fra å være bare minus 5 grader i går, til å bli minus 20 grader i dag morges. Jeg fikk faktisk litt sjokk når jeg så på gradestokken i morges. Det var forfriskende å gå tur med Leo hvert fall. Han var veldig fornøyd å komme inn igjen da. Nå gjelder det bare å kle på seg! ❄️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg