En fartsfylt helg

Woooow, for en helg! Jeg mener, det har virkelig ikke stått stille her i gården. Vi har hatt så mye å gjøre, og så liten tid å gjøre ting på, MEN for en BRA helg. Jeg har virkelig kost meg, og hatt det ganske fint.

Jeg, Daniel og Benedicte har vært på sesongen første scootertur, og jeg vil si turen var veldig vellykket! Ingenting å klage på været, og lyset var helt magisk. Det var gøy å bare suse avgårde, la tankene ligge igjen og kose meg. Turen var frisk, det er sikkert og visst.
Jeg og Daniel tok en tur i dag også, selv om vi egentlig hadde masse å gjøre. Det er litt godt å bare gi litt faen i alt som skulle vært gjort, og bare suse en liten tur til fjells.

Ellers har vi hatt spillkveld med Benedicte og Hauk. Hvis du ikke har spilt “Vil Du Vedde?” med familien/venner, så er kanskje det noe du burde sjekke ut. Jeg personlig syns det spillet er ganske artig, og det utfordrer deg på veldig mange måter. Ikke bare i form av spørsmål, men fysiske oppgaver også. Det er en saftig blanding. Utrolig artig.

I tillegg har vi feiret bursdagen til lillebror. Han kom hjem fra Narvik denne helgen, for å tilbringe litt tid hjemme med oss og være hjemme på bursdagen sin. Det er jo alltid koselig å få lillebror hjem.
Daniel har også malt veggene på badet denne helgen. Vi har med andre ord ikke hatt bad, eller vi har hatt toalett (heldigvis), men vi har ikke hatt baderomsmøbel, dusj eller vaskemaskin. Det har faktisk ikke vært det aller verste. Det var faktisk et større problem når vi ikke hadde toalett, da vi malte badegulvet. Men NU begynner det å bli ganske så bra. Vi fikk bestilt oss nye baderomsmøbler som kom i forrige uke, så nu gleder jeg meg til å få de opp. Det skal vi få til i kveld, så gleder meg til å se det ferdige resultatet når alt er på plass.

He sitter jeg her å skuer utover stua full av telys og vår nye sofa. Denne uken har vi også hentet en ny sofa, og det gjorde VIRKELIG noe med stua. Det ble så lunt og koselig. Vi måtte investere i en større sofa, da den vi hadde ble litt for liten når vi har gjester (som har visst seg å være litt oftere enn først antatt). Nå skal jeg gå å se episodene av farmen jeg har gått glipp av, mens Daniel monterer dusj og baderomsmøbel. Snart blir det også hjemmelaget pizza, mm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg